Як побудувати контент-стратегію і купити друзів Facebook


Сучасна платформа соціальної мережі Facebook представляє користувачам безліч можливостей, в тому числі і рекламного характеру. Внаслідок такої затребуваності, спеціалізовані професіонали пропонують купити лайки Фасебоок або купити друзів Фасебоок для розширення аудиторії та збільшення попиту. Однак якщо ваш бюджет не дозволяє купити пости Фасебоок або купити шанувальників Фейсбук, тоді необхідно розбиратися самостійно, яким саме чином можна розширити аудиторію.

Відомо, що реклама в соціальних мережах - це досить складний і ємний процес, в ході якого важливо здійснювати безліч різноманітних дій, витратних за часом. Однак маркетологи спільно з досвідченими блогерами стверджують, що універсальний, корисний і інформаційний контент, який підкріплений різними зображеннями і інфографікою, дозволяє домогтися таких висот самостійно, залучаючи при цьому широку аудиторію. Саме через такий складний завдання, як контент, виникає питання. Як правильно побудувати контент стратегію, або про що писати в разі виникнення дефіциту ідей?

Ідеї для контенту Фейсбук.

блогера було встановлено максимальну кількість цікавих тем, які обов'язково зачіпають і залучають широку аудиторію в соціальних мережах.

  • Актуальні новини. Можна розміщувати різноманітну новинну інформацію, яка наближена до певної тематики. Важливо лише пам'ятати про те, що вона повинна бути свіжою, а ні в якому разі не застарілою.
  • За Останнім часом великої популярності набирають Лайфхак, тому розміщувати їх у вигляді контенту рекомендується хоча б один раз в тиждень.
  • Поради та рекомендації користувачам щодо власної продукції.
  • Різноманітний розважальний контент, який включає в себе зображення, анекдоти, меми та багато іншої інформації.
  • Корисні, дивовижні або цікаві факти з життя цілого світу або окремої особи.
  • Відомі цитати, які стають гаслом на цілий день.
  • Скандальна інформація.
  • Актуальні фільми або книги, які можуть бути популярними або забутими.
  • Секретні або приховані матеріали.
  • Дивовижні пригоди.

Саме такі ідеї дозволять створити актуально рубрику в соцмережі Фейсбук, і при цьому залучити величезну кількість людей. Особливо даний метод актуальний, якщо якась рубрика стає щоденною або постійною.

 
Вверх