Історія розвитку корпоративного свята


Наприкінці 19 і початку 20 століття в нашій країні і навіть в усьому світі починає формуватися інститут корпоративного свята. Що стосується нашої країни, то її шлях розвитку в цій області значно відрізнявся від західних країн і в більшості випадків являв собою кружки по інтересах. І не можна сказати, що збиралися в них люди по якихось професійних розуміннях, звичайно тут можна було зустріти людей, яких дуже сильно турбує положення політичних справ у країні і не більш. Вже в Радянському Союзі корпоративні свята починають приймати більш чіткі риси і намічаються деякі подібності з європейськими традиціями і звичаями. Для початку, звичайно, знов-таки не обходилося без політичного підґрунтя. Прикраса повітряними кулями тоді ще було не поширене, але декор у святах відчувався усе більше.

Ужу після 60-х років корпоративні свята починають здобувати усе більш яскравий вид, і від цього стає приємно. Люди обговорюють свої проблеми, поділяються успіхами, придумують різні конкурси, у цілому, досить весело і з гумором проводять час. Оформлення тканинами у ті часи було сьогоденням хитом, зараз на зміну тканинам прийшов папір. Після розпаду Радянського Союзу корпоративні свята непомітно розчинилися в повній метушні і кризі, що почався в 90-і роки.

Але це усе відбувалося для того, щоб у новому столітті корпоративне свято прийняло вже зовсім інші, більш яскраві фарби. Багато хто можуть задатися питанням, а для чого взагалі організуються ці корпоративні свята? У першу чергу такі свята створюються для підтримки контактів у колективі і його зімкнення. Найчастіше такі корпоративні свята влаштовуються після дуже вдалої роботи компанії, що піднімається на нову висоту, і так сказати для закріплення успіху влаштовуються подібні церемонії. Шоу-програма свята може бути улаштована де завгодно. Оформлення квітами офісу і подальша шоу-програма не поганий варіант, але чомусь багато хто вважають, що раз свято корпоративний, то влаштовувати його потрібно неодмінно в офісі і це є глибокою оманою. Виїзд на природу досить розповсюджений варіант останнім часом . І як показує практика, усі залежить від самого колективу, якщо співробітники дійсно активні люди, то вони неодмінно знають як організувати свято, щоб він удався на усіх 100.

 
Вверх