Кейтерінг у Києві


У той час, як ресторанний бізнес дуже болісно відреагував на кризові явища в економіці, кейтерінг трохи швидше зумів адаптуватися до нових умов і за рахунок цього вийшов із ситуації з мінімальними втратами.

Так, сьогодні ще більше чим раніш клієнти стали звертати уваги на відповідний рівень якості, за рахунок чого кейтеринг як бізнес став практично недоступний для випадкових компаній і несумлінних гравців. До того ж, у цій сфері роль "сарафанного радіо", усупереч усім зусиллям рекламного бізнесу, просто величезний: остаточний вибір клієнтами компанії, що і надасть послугу, по статистик у двох із трьох випадків спирається на прямі чи рекомендації як мінімум консультації зі знайомими з інших організацій, що вже зіштовхувалися самі чи вірогідно знають про кого-небудь із що пропонують кейтерінг.

Природно, як і покладено мегаполісу, так ще і європейської столиці, кейтерінг Київ не тільки не обділив увагою, але і задав своєрідні стандарти для інших міст. У Києві, як би це дивно для багатьох не пролунало, успішних компаній у сфері кейтерінг а трохи менше, ніж у чи Донецьку Харкові, але при цьому сумарна кількість замовлень завжди на більш високому рівні. Причина такого явища криється в тім, що порівняно консервативний київський ринок не схильний прощати помилки і недоліки, дозволивши сподіватися на регулярний успіх тільки тим постачальникам послуг, що дійсно завжди здатні забезпечити декларувальний рівень якості.

При цьому ціни, що завжди грали украй важливу роль, є тим фільтром, що відсіває всіх нездатних на грамотну логістику й ефективну систему роботи всього сервісу. Тому саме в Києві конкуренція дійсно сама тверда, незважаючи на обманливість меншого числа постачальників: випадковим гравцям тут не місце й експерименти як з якістю, так і з ціною, неодмінної виведуть компанію з ринку.

А тенденції ринку кейтерінга говорять про те, що поступовий, але неухильний ріст кількості замовлень забезпечить цій ніші стабільність надалі , у доступному для огляду майбутньому - так вуж точно.

 
Вверх