Корпоративні свята, які працюють на Вас.


Відомий американський спеціаліст по кар'єрі Ч. Еллісон придумав правила, які описують дії до корпоративного свята, під час нього і після. Якщо слідувати їм, то захід пройде з користю і комфортом. Давайте розберемо, що він помітив і для чого це необхідно.

До корпоративного заходу ви повинні позначити себе до списку його учасників. Навіть якщо ви не хочете йти на вечірку, не поспішайте відмовлятися, раптом ви передумаєте. До того ж, начальство часто відзначає не тільки ваше трудове участь в колективі, але і вміння триматися в неформальній обстановці. Потім необхідно з'ясувати, чи можлива участь у святі вашої другої половини або всієї сім'ї. У всі часи сімейні люди вважалися більш відповідальними працівниками, Еллісон вважає, що це може позитивно позначитися на вашій кар'єрі. Але не перебувають у шлюбі слід подумати, чи варто запрошувати супутника (супутницю), чи буде це доречно.

Збираючись на вечірку, не забудьте про те, що компанії не завжди надають безкоштовні алкогольні напої, тому візьміть кишенькові гроші. Якщо вам прийде в голову випити до заходу, щоб не купувати там напої, то це не найкраща ваша ідея, не варто її здійснювати.

Ще пару питань, розв'язуваних до свята – ваш зовнішній вид і місце проведення заходу. Необхідно дізнатися у організаторів, де проводиться вечірка, а також, необхідно з'явитися в певному вигляді одягу.

Якщо місцем проведення обрано заміський клуб, а організатори влаштовують свято для працівників з родинами, то докладно дізнайтеся, як туди дістатися на автомобілі. Майте на увазі, що такі заходи вимагають і від вас великої зібраності та відповідальності, особливо, коли ви берете в поїздку дітей. Не забудьте про те, що дитяче автокрісло має бути у кожної дитини до 12 років. Запасіться вологими серветками, питною водою і іншими речами, які ви берете в дорогу, якщо їдете з дітьми. Тепер поговоримо про саме свято і ваших діях на ньому.

Постарайтеся, перш ніж з'явитися біля святкового столу, поспілкуватися з колегами, привітатися з керівниками фірми, а також у процесі урочистості більше спілкуйтеся з тими, кого рідко бачите на роботі. Якщо керівництво фірми вирішило за краще з'явитися зі своїми дружинами, то зробіть кілька компліментів їх другим половинкам. Ця проста норма ввічливості може позитивно позначитися на вашому кар'єрному зростанні.

Припиняйте будь-які особисті стосунки на святі, всім відомо, що службові романи навіть для самих бездоганних працівників стають каменем спотикання в кар'єрному зростанні. Намагайтеся підтримувати ділові відносини з усіма колегами.

Уникайте в своїй промові нецензурних висловів, жартів з вульгарним підтекстом. Якщо вже вам хочеться розповісти щось смішне, то обмежте коло слухачів тими, з ким близько спілкуєтеся на роботі. В міру вживайте алкогольні напої, дотримуйтесь елементарних правил етикету за столом. Обов'язково прийміть участь у конкурсах, залучіть колег, які боязко себе відчуваю, спробуйте стати для когось лідером.

По закінченні свята обов'язково подякуйте організаторів, попрощайтеся з колегами і керівництвом. Якщо ви вживали алкоголь, то радимо поїхати додому на таксі, а не на своєму автомобілі. Дотримуйтесь встановлені норми закону, навіть якщо вони не мають відношення до самого свята, наприклад, не варто підвозити колег з дітьми після відпочинку сім'ями, якщо у вас відсутній автокрісло casualplay. В майбутньому поводьтеся делікатно по відношенню до тих, з ким трапився курйоз на святі, намагайтеся не згадувати цю подію навіть жартома, проявіть стриманість і розуміння.

Переконані, що ці правила допоможуть вам відпочити і показати себе з кращого боку в очах керівництва.

 
Вверх